CK OROSTOURS rozhodne neodporucam ani najhorsiemu nepriatelovi !

Pred par dnami ma jeden znamy upozornila na tuto stranku, kde sa novodobi putnici delia o svoje skusenosti s cestovkami. Takze si asi po roku mojej \"tiezdovolenky\" mozem precitat hodnotenia na casto, podotykam negativne, medializovanu CK OROSTOURS. Je pravda, ze keby som taketo stranky sledovala vlani, nemusela by som sem dnes pisat.

Myslim, ze to vobec nie je nahoda, ze vacsina referujucich na sluzby menovanej cestovky ma podobne skusenosti.Pan majitel, ktory kedysi zacinal s kocovnymi karavanmi ma najskor velmi skreslene predstavy o kvalite poskytovanych sluzieb svojim klientom, resp. ho vobec nezaujima co ponuka a s kym spolupracuje, hlavne ze to vynasa...Pre uvedenu CK je priznacne, ze jej autobusy smerujuce do Bulharska maju nutene medzizastavenie v Rumunsku. V nasom pripade sme tam cakali 12 hodin, kym pride nahradny autobus a pokracovali sme v dalsom, ktory nebol o nic lepsi obidva autobusy boli na urovni medzimestskych spojov z velmi zle fungujucou klimatizaciu.Ale potesilo, ze uz nemusime dalej trcat v akejsi zabudnutej rumunskej dedinke.V tomto pripade ani vyjadrenia o \"nepredvidatelnosti\", takychto situacii, kedze sa to cestovke stava casto, najskor nebudu namieste. Nehovoriac uz o tom, ze to prepravujucim sa ludom nikto nevysvetlil, cestovali sme bez delegata a tym, co nereklamovali sa nik ani neospravedlnil. Bulharsky \"tiezdelegat\", ked sme sa skoro rano dotrmacali iba lakonicky dodal, ze mozeme byt radi, ze sme neleteli...

Miesto urcenia:Lozenec 4 km od Kitenu a 8 km od Primorska, udajne s najkrajsimi plazami na celom ciernomorskom pobrezi. Neviem podla akych meradiel alebo inak: Neverte reklamam.V konecnom dosledku sme mohli byt s priatelkou rady, ze sme sa neocitli niekde uprostred staveniska, ako ini klineti tejto cestovky. To vsak bude o tom prudko sa rozvijajucom cestovnom ruchu v Bulharsku. Hotel NINA, v skutocnosti 6 aprtmanov isteho hotela, ktore prevadzkovala \"tiezpodnikatelka\" Nina Konstantinova, ktora na konci tohto pribehu zohrava dolezitu ulohu.

Pripustam, ze za 6 dnove minitzunami v tomto a inych letoviskach pan Oros nemoze ani za pripadne crevne problemy ani za najspinavejsie plaze. Vyreklamujete v takychto a inych pripadoch pramalo, hlavne ak chcete cim skor zabudnut.

To najlepsie na zaver:
Na letisku v Burgase po 11 strastiplnych dovolenkovych dnoch ( 2 slnecne dni)vas \"tiezdelegat\"vezme bokom a vymaha \"ODCHODNE\" v Euro mene, lebo dostal avizo od pani NINY, ze sme narobili skody rozbili sklo, vyvalili dvere a ine klmastva... Pokus vysvetlit, ze ide o omyl stroskotava. Pan delegat odmieta i pomoc, aby sme pani NINE zatelefonovali asi jej nekonecne veri. Podotykam, ze tato akcia sa udiala 10 min pred nasim odletom na Slovensko-Sliac. Bola som zdravotne indisponovana a spolu s priatelkou sme sa uz naozaj chceli dostat domov. Zaplatili sme skodu, ktoru sme nesposobili. Absurdne. Mozno sme mali hrat KTO Z KOHO. Mozno by dve zeny nemali cestovat same. Mozno je to na Balkane bezne.Mozno to pani NINE a panovi Stamatovi, pomohlo, ked im nikto za ich kvalitne sluzby nedava sprepitne. Ktovie.Mozno nemam zmysle pre dobrodruzstva tohto druhu. Ale jedno viem s urcitostou: CK OROSTOURS rozhodne neodporucam ani najhorsiemu nepriatelovi!

Andrea K.


- návrat na hlavnú stránku -

úvodná stránka - spotrebiteľské združenia - SOI - korešpondencia s CK SOLVEX - foto - SACK - práva spotrebiteľa

Ak si chcete prečítať subjektívne názory klientov, ktorí využili služby cestovných kancelárií, kliknite si napr. na stránku www.zlacestovka.sk
Upozornenie: Na tejto stránke sú zobrazené názory čitateľov a návštevníkov našich stránok.
3W s.r.o. a p. Bereznanin nepreberá žiadnu zodpovednosť za prezentované názory a ani sa s nimi nemusí stotožňovať.

reklama