Tak teda to Bulharsko s OROSOM ...

Sťažnosť ktorú pripájam, podalo 17 poriadne naštvaných dovolenkárov, ktorí určite nikdy nebudú chcieť počuť meno CK OROSTOURS. Naša reklamácia bola pohŕdavo zamietnutá a nikomu z nás sa nechcelo naťahovať po súdoch, s čím zrejme táto cestovka aj počítala.

Ináč celkovo sa dá povedať, že kvalita mnohých hotelov v Bulharsku je dosť pofidérna. Samozrejme máme množstvo fotografií hotela, ktoré dokresľujú jeho katastrofálnu úroveň. Ako bombónik - už ste videli hotel, kde sa WC splachuje lavórom ? Hotel Čajka taký je(alebo v roku 2004 určite bol)

Kopia podanej reklamácia kvality zájazdu do Bulharska s CK Orostours z roku 2004.

Dole podpísaní účastníci zájazdu, ubytovaní v zariadení Čajka v Lozenci, podávame reklamáciu na nedôstojné podmienky ubytovania v uvedenom zariadení a na nepravdivé informácie uvedené v katalógu CK Orostours.
Reklamáciu podávame z týchto dôvodov :
- hotel sa nenachádza pri brehu mora ani v blízkosti nijakých lesných, ani figových hájov a rozľahlých viníc – všetko je to iba klamstvom katalógu Orostours /od hotelu na pláž je viac ako 300m/
- hotel spĺňa štandard nocľahárne, prípadne ubytovne pre bezdomovcov, odpovedajú tomu izby, ktoré nemajú nijaké vybavenie, dokonca ani stoličky, takmer nijaké priestory na uloženie odevov, zariadenie je v dezolátnom stave, okná takmer nepriehľadné od zájdenej špiny. Z kúpeľne, ak sa tak vôbec dá nazvať miestnosť so zhnitými dverami a plochou 1m2, v ktorej sa pri sprchovaní zamokrí celá WC misa nad ktorou je človek nútený sa sprchovať, a voda natečie do toalet.papiera i odpadového koša, ktorý je tam tiež umiestnený, vychádza nepredstaviteľný zápach, až sa človeku zdvíha žalúdok. Zápach vychádza z kanalizácie, ktorá je rovnako biedna ako celý „hotel“. Na splachovanie záchodu sa používa lavór, ktorý je súčasťou každej kúpeľne. Podmienkou by však bola tečúca voda, ktorá tiež nieje v Čajke samozrejmosťou. Máme mnoho fotodokumentácie aj videozáznamov svedčiacich o mnohých iných nesporných kvalitách Vami ponúkaného hotela.

Je nepredstaviteľné, že sa p.Oros po žiadosti o riešenie situácie vyjadril, že všetko je v poriadku a o našom nedôstojnom ubytovaní prehlásil že je také aké sme si zaplatili.

Je to výsmech klientom ktorí sa zverili do rúk jeho cestovnej kancelárie a je evidentné, že jeho zisky sú pre neho dôležitejšie ako dobré meno CK.

Všetci účastníci zájazdu hľadali príjemné a kľudné prostredie, vhodné pre rodiny s deťmi tak ako to opisuje katalóg, ale našli iba špinu, zápach a hnus. O tom, že nehľadali najlacnejšiu možnosť svedčí fakt, že si zvolili leteckú dopravu. Keby dostali pravdivé informácie o hotely Čajka, určite by si ho nikto neobjednal. Sme pobúrení ako vôbec môže Orostours takéto zariadenie ponúknuť svojim klientom.

Je nutné dodať, že delegáti CK Orostours neboli ochotní spísať reklamáciu/údajne na základe inštrukcie p. Orosa/ zamestnanci hotelu však tvrdia, že je starým socialistickým hotelom, dnes už síce veľmi biednym, ale veď tam chodia iba Bulhari a Orostours.
JŠ a ďalší poškodení ...









- návrat na hlavnú stránku -

úvodná stránka - spotrebiteľské združenia - SOI - korešpondencia s CK SOLVEX - foto - SACK - práva spotrebiteľa

Ak si chcete prečítať subjektívne názory klientov, ktorí využili služby cestovných kancelárií, kliknite si napr. na stránku www.zlacestovka.sk
Upozornenie: Na tejto stránke sú zobrazené názory čitateľov a návštevníkov našich stránok.
3W s.r.o. a p. Bereznanin nepreberá žiadnu zodpovednosť za prezentované názory a ani sa s nimi nemusí stotožňovať.

reklama