CK SOLVEX hodnotí hotely nie hviezdičkami, ale delfínikmi ...

- foto hotela PLISKA **!!!! -
odpovednareklamaciukrisandova.jpg - Odpoveď na reklamaciu od CK SOLVEX - mám taký pocit, že nie je dôležité čo sme videli a zažili, ale aby sme CK SOLVEX zaplatili a potom držali hubu, konateľka CK p. Yalamová Vás presvedčí aj o tom, že zem nie je guľatá ...

Reklamujem kategóriu hotela Pliska na Slnečnom pobreží v Bulharsku. Moje požiadavky pri objednávaní hotela boli nasledovné:

- hotel má spĺňať kategóriu min. ***
- sprcha v kúpeľni mala byť oddelená od zvyšnej časti priestoru minimálne závesom
- lehátka pri bazéne mali byť bezplatné
- samozrejme všetky kritériá, ktoré má spĺňať hotel *** (vstupná hala prislúchajúcich rozmerov k hotelu 3. kategórie, t.j. sedenie, minibar, internet, výťah. Hotel musí byť prepojený aj zo zadnej časti na bazén a lehátka musia byť pri bazéne nespoplatnené.

CK Solvex mi ponúkla ako takýto hotel, ktorý spĺňal moje kritériá, hotel Pliska, ktorý deklarovala táto CK ako hotel nie *** ale dokonca hotel ***+. Čo znamená, že mal mať vyšší štandard ako hotel ***.

Po prílete do menovaného hotela sme boli veľmi sklamaní, ba dokonca šokovaní, že namiesto hotela ***+ nám CK Solvex zabezpečila hotel **. Tento hotel okrem toho, že nemá vôbec charakter hotela, sa ani zďaleka nepribližuje kategorizácii hotelom ***. Pliska nám pripomína robotnícku ubytovňu a paradoxné je práve to, že naša rodina bola ubytovaná v tomto podradnom hoteli, pričom prevažná časť hotelov v okolí sú hotely ***. Keď porovnám tento "hotel", ako ho Vy nazývate, s hotelovým komplexom Pomorie, ktorý sa skladá z dvoch častí a to Pomorie ** a Pomorie ***, musím poukázať na to, že aj tá časť hotela, ktorá je **, má omnoho vyšší štandard ako hotel Pliska!

Ako som spomínala, už samotný vstup do Plisky nezodpovedá hotelu, je to zrekonštruovaný internát bez služieb s izbami o rozmeroch 2.7 x 4.5 m, sprcha je súčasťou interiéru kúpeľne (nie je oddelená závesom), celkový priestor kúpeľne je 1.2 x 0.90 m (!!!), skriňa má šírku 55 cm, má dve police a 5 vešiakov. Čo vzhľadom k 15 dňovému pobytu pre 2 osoby je veľmi málo. Hotel nedisponuje s výťahom, hoci má 4 podlažia , vstupná hala pri recepcii má charakter recepcie malého penziónu. Stolovanie, to znamená raňajky v uvedenom hoteli, je maximálne! Na úrovni hotela **. Počas celého pobytu sme nemali k dispozícii malé kávové lyžičky, čo je bežný štandard už v rozvojových krajinách, obrus, ktorým bol pokrytý stôl, kde boli pripravené "švédske" raňajky, bol dokrčený a špinavý. Sedenie, kde sme absolvovali chválabohu LEN raňajky, bolo na úrovni podradnej krčmy. Najväčším vrcholom drzosti zo strany Solvexu považujem fakt, že ak sme chceli navštíviť bazén, museli sme obchádzať celý "hotel" Pliska, chodiť po neupravenom a špinavom teréne a ležať na tráve , ktorá bola polievaná okolo 11. hodiny. Bola mokrá, všetko bolo zablatené, no úplná katastrofa!

Keď sme sa na tieto skutočnosti ohľadom bazénu informovali na recepcii, riaditeľka hotela nám vysvetlila, že hotel Pliska si pre svojich klientov zaplatil plávanie v tomto bazéne, čiže užívanie bazéna a preto všetci klienti Pomoria (** aj *** časti) majú lehátka pri bazéne zdarma a klienti hotela Pliska si musia lehátka platiť. Je to vrchol drzosti zo strany Solvexu, že takto zlými informáciami o ponúkanom štandarde hotela zavádza potencionálnych návštevníkov hotela Pliska, skresľuje informácie o štandarde hotela, ktorý ako som uvádzala, neviem či sa dá pomenovať tento hotel pojmom HOTEL.

Pre bližšie informácie, aby sme boli viac zorientovaní v danej situácii, sme si prešli viacero hotelov na Slnečnom pobreží, rozprávali sme s riaditeľmi daných hotelov a každý z týchto ľudí vyslovil názor, že hotel Pliska zďaleka !!!nespĺňa kritéria hotela, pretože už hotel ** musí mať vlastný bazén a iné služby, ktoré tento hotel nemá.

Súčasťou tejto reklamácie budú predložené fotodokumentácie interiéru a exteriéru hotela Pliska a pre porovnanie aj niektorých hotelov *** (Tia Maria, Pomorie, Sredec, Balaton)

V tejto súvislosti, ktorá je hore opísaná, budem ja, Ing. Helena Krišandová žalovať CK Solvex, pretože svojimi zavádzajúcimi informáciami vedome klienta uvádza do omylu a keď to berieme aj podľa obchodného zákonníka, pri ponuke hotela deklaruje klientovi vyššiu triedu ako mu v skutočnosti následne poskytne. To znamená, že CK Solvex sa obohacuje na úkor klienta tým, že mu predáva služby nižšej kategórie a tým aj ceny, ako mu v skutočnosti poskytne. Celú túto záležitosť budem riešiť právnou cestou s tým, že mne aj mojej rodine vznikla nie len finančná, ale aj psychická ujma. Taktiež nedovolím, aby aj budúci klienti Solvexu, ktorí sa dostanú do tejto situácie, zdieľali takúto ujmu, ako ja a moja rodina. Celý tento problém budem riešiť nie len súdnou cestou, ale aj medializáciou s tým, aby v konečnom dôsledku bola CK Solvex odobratá licencia ako spoločnosti, ktorá podniká v cestovnom ruchu a funguje ako cestovná kancelária.

Po rozhovore s riaditeľkou hotela Pliska som sa dozvedela, že jedno lôžko v izbe je predávané bežným (náhodným) klientom za 40 leva/noc + raňajky, avšak pri nakontrahovaní cez CK je táto cena nižšia o 20 až 30 %. Vzhľadom k tomu, že cena pre jednu osobu bola v našom prípade 23 213 Sk vrátane lietadla, poplatkov a poistenia, som presvedčená, že CK Solvex nás doslova okradla a navýšila neúmerne predajnú cenu!!!

Celý tento problém dám dôsledne prešetriť a to prostredníctvom mojej firemnej advokátky JUDr. Tatiane Pribylincovej, ktorá sa bude daným problémom detailnejšie zaoberať.

Len pre zaujímavosť uvádzam, že moja firma, v ktorej som konateľkou, pracuje v oblasti importu a exportu tovaru v rámci EÚ, to znamená, že hlavnou náplňou je zahraničný obchod, ktorý mňa ako konateľku núti cestovať po krajinách ako Portugalsko, Taliansko, Poľsko, Španielsko. Avšak počas 10. rokov existencie mojej firmy som sa neubytovala v zahraničí do hotela, ktorý má menej ako *** (a to sa jedná o 2 - 3 noci v danom štáte). Som zvyknutá na určitý štandard a najhoršie je na tom to, že práve na dovolenke, kde si idem oddýchnuť, mi CK Solvex poskytne nižšiu kategóriu hotela nie len ako som bola zvyknutá, ale ako mi aj bola deklarovaná.

- foto hotela PLISKA **!!!! -

odpovednareklamaciukrisandova.jpg - Odpoveď na reklamaciu od CK SOLVEX - mám taký pocit, že nie je dôležité čo sme videli a zažili, ale aby sme CK SOLVEX zaplatili a potom držali hubu ...

Krišandová Helena
Záborského 2942/19
058 01
MOBIL 0903 622 760

Máte podobnú skúsenosť ? Neváhajte a kontaktujte nás a my to zverejníme a poradíme. V jednoste je sila a ak sa spojíme viacerí, tak dokážeme viac.



- návrat na hlavnú stránku -

úvodná stránka - spotrebiteľské združenia - SOI - korešpondencia s CK SOLVEX - foto - SACK - práva spotrebiteľa

Ak si chcete prečítať subjektívne názory klientov, ktorí využili služby cestovných kancelárií, kliknite si napr. na stránku www.zlacestovka.sk
Upozornenie: Na tejto stránke sú zobrazené názory čitateľov a návštevníkov našich stránok.
3W s.r.o. a p. Bereznanin nepreberá žiadnu zodpovednosť za prezentované názory a ani sa s nimi nemusí stotožňovať.

reklama